Divadelní režisér, autor a překladatel.
Vystudoval humanitní studia na UK, teorii a kritiku a poté režii na katedře činoherního divadla na DAMU. První divadelní režií a zároveň divadelní adaptací byli Synáčci podle knihy Zmatky chovance Törlesse. Inscenace měla premiéru roku 2017 ve Vile Štvanice. Od té doby spolupracuje s nezávislým divadelním sektorem (Divadlo X10, MeetFactory, Divadlo na cucky) i kamennými divadly (například Městská divadla pražská, Činoherní studio v Ústí nad Labem, Švandovo divadlo či Národní divadlo v Praze).
Píše pro divadlo a rozhlas. Zkoumá hranice moci a přítomnost násilí ve vztazích – do této linie lze zařadit inscenace Synáčci, Funny Games v Činoherním studiu v Ústí, nebo Komedie Jack staví dům v divadle Komedie, ve které spolu s Lenkou Dombrovskou skrze film Larse von Triera tematizoval toleranci vůči násilí a neschopnost ho adekvátně potrestat. Násilí zkoumá i z intimnější stránky, o což se pokusil v inscenaci textu Johanny Kaptein Historka o sv. Magdě v Divadle Aréna v Ostravě. Spolupracoval s platformou Audiotéka na hře Skutečné problémy, ve které nahlíží v žánru komedie přezíravost vůči klimatické krizi. V podobném tématu pokračoval i ve hře Bílý karibu, kterou napsal s Marii Novákovou pro Činoherní studio.
Jako autor dvakrát zvítězil v soutěži o krátkou divadelní hru vyhlašovanou Knihovnou Václava Havla v New Yorku (2017 a 2018). Ve vítězných hrách Hosté a Výměna se pokusil tematizovat absurdní postoj mnohých Evropanů k migraci. Jako cenu získal možnost poznat divadelní studium na New York University a na berlínské divadelní akademii Ernst Busch. V roce 2020 zvítězil v soutěži Českého rozhlasu Rádio Drama se svou částečně autofikční hrou Vyvolený, která pojednává o šikaně a o tom, jak se naučit odpouštět. V rámci studia získal možnost stáže v Evropské parlamentu a rozhodl se ji využít, aby pochopil, jak to v centrále evropské moci vypadá a opravil si nejeden předsudek o této kritizované instituci. Od té doby se považuje nejdříve za Evropana a až pak za Čecha.