Dramaturgyně, kurátorka, publicistka a ředitelka festivalu …příští vlna/next wave…
Pochází z Ostravy. Studovala bohemistiku, teatrologii a publicistiku. V letech 2013 až 2018 vedla kritickou rubriku v Divadelních novinách a publikovala recenze například v Lidových novinách či časopisu Svět a divadlo. Od roku 2018 působí jako šéfredaktorka časopisu Moderní divadlo. Je editorkou čtyř publikací – zatím poslední se nazývá Tváře alternativy.
Napsala několik scénářů pro loutkové Divadlo 100 opic. Dramaturgicky připravila divadelní instalace Jana Motala Stavitelé písku a Kabinet přátelství a naděje, je autorkou konceptu monodramatu pro Hanu Frejkovou Konec dobrých starých časů. Od sezony 2018/2019 působí jako programová kurátorka divadla Komedie, kde mimo jiné umělecky směřuje mezinárodní festival Nová komedie. Zde spolupracovala s režiséry Tomášem Loužným na autorských inscenacích Komedie Jack staví dům a Stigmata a Jakubem Maksymovem na hudebně-objektové inscenaci Frankenstein. Iniciovala a dramaturgovala česko-slovenský divadelní projekt s queer platformou PiNKBUS Já, Johan*a od autorstva Charlie Josephin a v režii Alžbety Vrzguly. Poslední inscenací v její v dramaturgii, jež měla premiéru v divadle Komedie, je Orlando podle románu Virginie Woolf, kterou adaptoval a režíroval Marián Amsler.
Dekádu vede festival alternativy …příští vlna/next wave…, který byl v roce 2024 oceněn Českou divadelní DNA za mimořádný dlouhodobý přínos, rozvoj a podporu nového divadla a živé kultury. V divadle Komedie kurátorovala dvě desítky výstav především mladých sochařů, fotografů a malířů (například také člena Díla Michala Nagypála). V roce 2023 byla předsedkyní poroty soutěžní Přehlídky divadelní fotografie.